donderdag 20 januari 2011

Thea Flitser

Ik heb voor m'n verjaardag aan heel de familie gevraagd samen te leggen voor een nieuw fototoestel. En ik wilde ineens een goei. Mijn vorige toestelletje was 8 jaar geworden en gaf niet meer echt wat je noemt bevredigende resultaten. Foto's buiten op een zomerse dag, dat deed ie nog wel. Maar wie 's avonds binnen dierf poseren voor m'n lens, maakte de dag erna boenk een afspraak bij de Hoff Kliniek: gezichten zo bleek als een bak witloof en ogen waardoor precies riot gun schoten gelost waren. Ik ben dus heel erg blij met mijn nieuwe Canon. En ook al ben ik nog steeds in de full-automatic-fase (voor alle opties moet je eerst de Canon-encyclopedie gelezen hebben en zoals je weet ben ik daar niet zo'n held in), het resultaat maakt me echt geweldig blij! Gisteren trok ik dus mét kodak en 3 kids (1 van mij, 2 van de buren) richting speeltuin. Mijn modellen Jelte, Nika en Nika (ja maak dat mee: je geeft je kind een naam die je zelf nog nooit elders hebt gehoord en dan blijken je nieuwe buren hetzelfde idee te hebben gehad!) waren wel heel erg meewerkend moet ik toegeven. Ik heb me echt volledig kunnen uitleven; geen pose was teveel gevraagd!
Ik ben alweer een hobby rijker ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten