vrijdag 7 januari 2011

Beetje onwennig

Die eerste werkdagen... Ik was alweer vergeten hoe onwennig je je dan voelt. Omdat je 100% afhankelijk bent van anderen. Om je het toilet te tonen. Om koffie te zetten (en mijn kop eraf: als je dan zelfstandig je eerste tas gaat zetten moet het systeem acuut ontkalkt worden of zo). Om je pc op te zetten (wat was het paswoord ook alweer?). Vermoeiend ook, want net zoals met spieren die je lang niet hebt gebruikt, zijn er volgens mij ook delen van hersenkwabben die enkel gebruikt worden als je op een nieuwe job start.
Ik hoop dus dat de projecten en concrete opdrachten snel mijn richting uitkomen, want mijn tanden popelen om zich ergens in te zetten. De teletijdmachine van Professor Barabas zou nu goed van pas komen. Eén maandje verder zou prima zijn ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten